Electronics Repair (sci.electronics.repair) Discussion of repairing electronic equipment. Topics include requests for assistance, where to obtain servicing information and parts, techniques for diagnosis and repair, and annecdotes about success, failures and problems.

jp

Default Pb sur un magnétoscope Goldstar AG74

Bonjour,

J'ai un magnétosope Goldstar qui est tombé en panne après qu'une cassette
se soit bloquée à l'intérieur. Je l'ai ouvert, j'ai enlevé la cassette mais
plus
rien n'apparait sur l'afficheur quand je le branche.
Est ce que quelqu'un aurait une idée de panne ou bien un site sur lequel
je puisse trouver les schémas.

Merci

JP

NSM

"jp" wrote in message
> [...]
| rien n'apparait sur l'afficheur quand je le branche.
| Est ce que quelqu'un aurait une idée de panne ou bien un site sur lequel

In English (my best guesses):

Hello. I have a Goldstar video tape recorder which broke down after a
cassette was loaded inside. I opened it, I removed the cassette but now
nothing appears on the menu when I connect it. Would anyone have an idea of
how to fix it or a site on which I can find the diagrams?

Thank you