DIYbanter

DIYbanter (https://www.diybanter.com/)
-   Electronics Repair (https://www.diybanter.com/electronics-repair/)
-   -   Hotel Mode Nokia MP255A2 (https://www.diybanter.com/electronics-repair/182981-hotel-mode-nokia-mp255a2.html)

[email protected] November 17th 06 06:06 PM

Hotel Mode Nokia MP255A2

Iemand heeft mij een Nokia tv modelnummer MP255A2 gegeven. Zonder
handleiding. Beeld en geluid zijn mooi maar ik heb een probleem. Ik
denk dat
de tv in de zogenaamde 'hotel mode' is. Ik ben niet zeker. Bijna alles
werkt op de afstandsbediening maar als ik "menu" druk dan gebeurt er
niets. Verder werkt alles prima. Helaas kan ik een aantal belangrijke
functies niet uitvoeren. Weet iemand of dit zelf terug te zetten is met
een speciale code of zoiets?

Alvast bedankt,
Frank