Electronics Repair (sci.electronics.repair) Discussion of repairing electronic equipment. Topics include requests for assistance, where to obtain servicing information and parts, techniques for diagnosis and repair, and annecdotes about success, failures and problems.

Gomez,Martin

Default Antenna

quien me ayuda con un plano de una antena, para captar los canales gratis.
es que vivo en una zona rural gracias

sofie

"Gomez,Martin" Gomes,Martin wrote in message
quien me ayuda con un plano de una antena, para captar los canales gratis.
es que vivo en una zona rural gracias

= = = = = = = = = = =

Gomez Martin:

Satellite es una opción mejor.... más selección de canal

Dan

Asimov

"sofie" bravely wrote to "All" (17 Dec 04 10:42:17)
--- on the heady topic of " Antenna"

so From: "sofie"

so "Gomez,Martin" Gomes,Martin wrote in message
so ...
quien me ayuda con un plano de una antena, para captar los canales gratis.
es que vivo en una zona rural gracias

so =3d =3d =3d =3d =3d =3d =3d =3d =3d =3d =3d

so Gomez Martin:

so Satellite es una opcisn mejor.... mas seleccisn de canal

Sofie, non sabias que hablas?
(didn't know you spoke the lingo -- is that what I tried to write?)

A*s*i*m*o*v

.... Just a little force field zap.

NSM

"Gomez,Martin" Gomes,Martin wrote in message
| quien me ayuda con un plano de una antena, para captar los canales gratis.
| es que vivo en una zona rural gracias

"Yo Quiero Taco Bell"?